Możliwości finansowe w sieci

Obecnie widać diametralny przyrost liczby użytkowników stron www firm jak Provident, Vivus czy Filarum – wszystko dlatego, że w ciągu piętnastu minut, bez odchodzenia od komputera i spełniania żadnych formalności, można otrzymać nawet do kilku tysięcy złotych.

Spora część z tych firm posiada konta w większości banków, dzięki czemu może realizować przelewy wewnątrz banku i pieniądze docierają w takiej sytuacji do klienta w ciągu piętnastu minut.

Szybkie pożyczki

kalkulator pożyczki Jeszcze nigdy szybkie pożyczki nie były tak bardzo błyskawiczne, a wnioskowanie o pieniądze dla zwykłych ludzi bez stałego zatrudnienia, czy de facto jakiejkolwiek pracy zarobkowej, nie było równie proste. Obecnie strony www firm pożyczających pieniądze, dają wiele możliwości:

  • Pierwsza pożyczka bez prowizji. W efekcie nowy klient, który zawnioskuje o pieniądze i otrzyma je na swoje konto, a następnie spłaci w umówionym terminie, nie oddaje ani złotówki więcej, niż pożyczył. Nie ma ani jednego banku komercyjnego, który mógłby proponować swoim klientom równie atrakcyjne warunki.
  • Pieniądze za sprowadzenie kolejnego klienta. Przeważnie osoba wnioskująca o pożyczkę musi podać dane osoby, z polecenia której się zgłasza, ale w dobie Internetu proces ten jest prawie automatyczny. Wystarczy podesłać znajomemu odpowiedniego linka, a następnie wszystkie jego kroki na stronie pożyczkodawcy będą już monitorowane przez administratora ze świadomością, kto skierował tu kroki tego użytkownika.
  • Obniżanie kosztów kolejnych pożyczek dla stałych klientów, którzy nie mają problemów z regularnością spłacanych rat. Programy lojalnościowe przybierają także czasami formę zwrotu pewnego procentu całej pożyczki po jej upływie, o ile naturalnie w jej trakcie klient nie miał ani jednego dnia opóźnienia w spłacie. W ten sposób firmy pokroju Providenta skutecznie zachowują przy sobie najbardziej wartościowych i stabilnych klientów.
  • Konkursy, w ramach których można wygrać określone nagrody lub też spłatę całego zadłużenia, przeważnie polegają na wymyślaniu haseł reklamowych dla firmy lub dzieleniu się ze społecznością internetową komentarzami na temat firmy.